piątek, 13 stycznia 2017

Takashi Miike


Na Kinomisji piszę serię artykułów poświęconych twórczości jednego z moich ulubionych reżyserów: Takashiego Miike.

Część 1., w której przedstawiam sylwetkę reżysera oraz pokrótce piszę czym jest V-cinema, a także omawiam filmy Bodyguard Kiba (1993), Shinjuku Outlaw (1994), Bodyguard Kiba: Apocalypse of Carnage 1 i 2 (1994 i 1995), Osaka Tough Guys (1995) znajduje się tutaj.

Część 2., w której omawiam Shinjuku Triad Society (1995), The New Third Gangster (1995), The New Third Gangster II (1995), Ambition without Honor (1996), The Way to Fight (1996) znajduje się tutaj.

Część 3., w której omawiam Fudoh: The Next Generation (1996), Young Thugs: Innocent Blood (1997), Rainy Dog (1997), Full Metal Yakuza (1997) znajduje się tutaj.

Część 4., w której omawiam The Bird People in China (1998), Lady Hunter (1991), Eyecatch Junction (1991), Andromedia (1998) znajduje się tutaj.

Część 5., w której omawiam Blues Harp (1998), Young Thugs: Nostalgia (1998), Man, a Natural Girl (1999) oraz Ley Lines (1999) znajduje się tutaj.

Część 6., w której omawiam Silver (1999), Salaryman Kintaro (1999), Man, Next Natural Girl (1999) i Dead or Alive (1999) znajduje się tutaj.

Część 7., w której omawiam Audition (1999) znajduje się tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz